Tuesday, October 09, 2012

Vinn MARC JACOBS halsband

Lovade er när jag var i USA att jag skulle köra iaf en American Designer tävling när jag kom hem. Så nu har ni chansen att vinna detta fina Marc Jacobs halsband. Silverhalsband med en svart/vit gift på med svarta Swarovski-stenar. 

Alla kan vara med och tävla! 


Bloggar ni om tävlingen och delar på er Facebook så får ni en extra lott när jag drar vinnaren.



Jag tävlar hos Confessions of a Shopaholic's blogg om detta snygga Marc Jacobs halsband. Var med och tävla du också HÄR.

Lycka Till! 
Tävlingen avslutas Söndagen 21/10 kl. 22.00.

Grattis Dilan! 

xoxo, 
Vicky 
Follow Me on Twitter VicktoriaM

59 comments:

WhoIsThis said...

sweeeeeeeeet

Lillami said...

Fint! :)

EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA said...

Jag är gärna med och tävlar. Har såklart länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/10/09/armband-2110/

blogg@annakarlsson.se

Loova said...

Jag vill vara med =D

Isabelle said...

Jag är gärna med och tävlar!

bellusss@live.se

Anonymous said...

Jag vill vara med! :) Håller alla tummar och tår!

carolinesdm95@gmail.com

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
KRISTÌN said...

Om alla kan tävla är jag också med. :)

mangaa.kristin@gmail.com

Anonymous said...

Hej!

Åh, jag är sååå gärna med, vilken dröm-
vinst för en tjej med mer smak än pengar!
Ha det så gott önskar Marie L

rebecka said...

jaaag är med!! så fint :D

Jenny said...

jag är med :)
J_e_n_n_y@hotmail.com

Anonymous said...

jag är med!

alexandra.tkauc@hotmail.com

Mari said...

Vilken drömvinst... WOW!

Sjävlklart är jag med och tävlar. Har dock ingen blogg eller facebook men tar en chans att vinna denna underbara halsband.

norsbronx@hotmail.se

//Mari

Mathilda said...

Vill gärna vara med och tävla :) /Mathilda (mathilda.robertsson@gmail.com)

Jenny Alexandersson said...

Jag är med!
Bloggat om tävlingen här: http://jennystavlingsblogg.blogg.se/2012/october/marc-jacobs-halsband.html

Jag har även länkat tävlingen på min fb sida: http://www.facebook.com/jenny.alexandersson.31

mail: jennytavlar@hotmail.com

becka_290@live.se said...

Jag vill vara med ! Har skrivit om det på facebook :)

Annica said...

Jag vill vara med. ;D


bloodsband@live.se

V said...

Jag vill gärna vara med och tävla, Marc Jacobs är en riktig favorit.
/Malin

Linda said...

jag är med såklart :D
Linnros@live.com

Anonymous said...

ÅH vad jag skulle vilja vara snygg i armandet. Super snyggt!
Jag är med - självklart!

Alice Hugosson said...

jag är självklart med!
ajskrem@hotmail.com

Monia - mamma till Tuvalie said...

Jag vill gärna vinna :) moniasundgren@hotmail.com

GlamPuss USA said...

Jag ar INTE med och tavlar, men jag kan blogga om det anda ;)

Emma said...

Jag är gärna med och tävlar!
/Emma
nutsandbananas@gmail.com

Emelie - Mamman som älskar vitt said...

Wow! Jag är jättegärna med :)
Vilken underbart fin julklapp JAG skulle få, ifrån sonen på 2 år ;) hihi!


Blogglänk: http://maltesmammatavlar.blogg.se/2012/october/vinn-underbart-halsband-2110.html

Hoppas på tur!
x_emelie@hotmail.com

liselotte said...

Jag är gärna med!
liselotte.202andersson@telia.com

Dilan Dilir said...

Jag är gärna med!

Heponimake said...

Klart jag hänger på! :) Vad kul o spännande!

Har bloggat om det:
http://www.mondoblog.se/helen/jag-ar-med-o-tavlar/6466/

Sen ligger det på min FB sida oxå! Bara du kikar in o kollar...

KRAM

Madeleine - I always do it my way!♥ said...

Åh jag är jättegärna med! :D

mail: madelajnee.97@hotmail.com

Anonymous said...

Jag är jättegärna med och tävlar om halsbande!!

Eva / loppan_63@hotmail.com

Emy said...

Jag vill vara med och tävla: -)
lillaemy@Hotmail.com

Anonymous said...

Helena i Uppsala
Jag deltar gärna med en lott.

care69 said...

Jag är gärna med!
Har länkat:
http://care69.blogspot.se/2012/10/21-okt-vinn-marc-jacobs-halsband.html

care69(at)live.se

Agnes said...

Jag är med! Jättefint halsband :)

Helena Lindgren said...

Oj vilket tjusigt halsband passar på att vara med och tävlar. Kanske en trevlig liten julklapp

Kram

Jagalskarsarah@hotmail.com

Sophie said...

Jag har delat på facebook och skrivit om tävlingen på min blogg: http://nollattanpalandet.spotlife.se/2012/10/16/tips-om-tavling/

sophie_persson@yahoo.com

Julie said...

Jag är gärna med och tävlar!! :)

KRAM!!

julieyu@live.se

Pockethexan said...

Åh jag är kär!!! Jag skulle bli så lycklig om jag vann det här halsbandet för jag har nämligen blivit kär i det <3!!!

Jag länkar på min blogg o så hoppas jag verkligen på att jag har turen med mig!

Kramis från Pockethexan@live.se

Anonymous said...

Heeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Klart man är med och tävlar...
di.jana@live.se

Anders said...

Jag vill vara med :-) Min brorsas äldsta dotter är modeintresserad och fyller snart år. Därför skulle jag gärna vilja vinna halsbandet till henne på hennes 18 årsdag.
Länkat; http://pappanheteranders.blogg.se/jaghoppasvinna/2012/october/tavla-om-ett-snyggt-marc-jacobs-halsband.html

Håller tummarna och hoppas på tur.
Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Anonymous said...

Jag är gärna med och tävlar!

emma.albinsson@hotmail.com

filippa said...

jag är självklart med! (:
filippafranzen@hotmail.com

Unknown said...

Jag vill gärna vara med och tävla.
Har delat tvälingen på min blogg, facebook och Google+.

Josefin

kalliga_j@hotmail.com

Denice K said...

Jag är gärna med. Halsbandet är så snyggt och jag vill bära det med stolthet.

Denice purpleberry@live.se

Viola Moberg said...

Jag är med :) viola_mo@hotmail.com
I LOVE MARC JACOB!

Anna Vid said...

Hejsan!
Jag är gärna med & tävlar.

Jag har delat tävlingen på Fb (Anna Vid)

Jag har också bloggat om tävlingen här : http://gulligamelinasmamma.blogg.se/tavlingsblogg/2012/october/21-okt-vinn-marc-jacobs-halsband.html

Mvh//Anna Vid

Charlotte "Clotte" said...

Jag vill gärna vara med.
clotte@live.se
Snyggt och stilrent halsband, precis som jag gillar.
Om jag har turen och vinner får inte min dotter låna det :)
Mvh
Charlotte

NISAN said...

Jag är gärna med och tävlar :) har tidsinställt en inlägg till imorgon klockan 12:00 .. Och ska dela på FB nu :) Denise Nisan Mathisen.

PUSS.

Millah said...

Jag är med och tävlar och jag har även länkat :
http://millahoman.blogg.se/tavlingar/2012/october/halsband-2110.html

Kram // Millah
millahoman@hotmail.com

waldiiiin said...

Åh, jag vill hemskt gärna vara med :)

Monika O-sson said...

Jag är med.
Halsbandet matchar min katie bracelet snake clutch.
Varm hösthälsning från Monika
E-mail: empty_heart@live.se

Amanda Sandell Roos said...

Jag har lagt ut på min blogg, www.nattstad.se/NoControl
och jag har delat inlägget på facebook. Jag är gärna med och tävlar, !! :D

Amanda Sandell Roos!

Sofie said...

Jag är gärna med i striden :)

Tipsar pà min FBlogg (Sofie Altuntas Lindholm)
http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/364511026968012

MVH Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

Anonymous said...

Hej
jag är med gillat och delat på fb offentligt
hoppas så på turen
Titti skarp

tittifairlane@hotmail.com

bunnyn said...

Vackraste halsbandet som jag har sett
Ett sådant smycke önskar jag mig hett
Tänk att med denna få blända alla
Fler än jag som för denna skulle falla
Halsband som detta är ej lätt att finna
Så jag hoppas innerligt att denna få vinna


Här är min publicering på FB som omgående fick gillare också :-)

Hälsningar
Kicki Kronborg

Dilan Dilir said...

tack fina ♥

Anonymous said...

pożyczki bez bik chorzów

Anonymous said...

Coraz poważniej [url=http://przesylki-kurierskie-info.com]przesyłki kurierskie[/url] myślisz i mówisz o przeniesieniu swojej działalności do internetu? Wspaniała decyzja! Otwierasz przed sobą możliwość dotarcia do o wiele potężniejszej ilości ewentualnych odbiorców, znacząco pomniejszasz wydatki wiedzenia działalności i potrafisz liczyć na to, że Twój asortyment rozejdzie się o wiele prędzej.
Ażeby jednak móc osiągnąć triumf, nieodzowny jest Ci odpowiednio przygotowany sklep internetowy. Wiemy doskonale, że w internecie osiągalnych jest współcześnie wiele aplikacji bezpłatnych sklepów, ich funkcjonalność jest jednak przesyłki kurierskienajczęściej mocno okrojona. Jeśli natomiast interesuje Cię sklep z prawdziwego zdarzenia, który będzie w pełni profesjonalny, powinieneś skorzystać z posługi profesjonalistów, którzy naszkicują go i wykonają od fundamentów.

Anonymous said...

In fact when someone doesn't be aware of after that its up to other visitors that
they will assist, so here it happens.

Also visit my web page