Wednesday, October 17, 2012

Fake people sucks

En kompis till mig ringde mig precis "Känner du X X?" -"Nope" "Hon pratar iaf jättemycket skit om dig hela tiden och säger till mig att jag ska passa mig etc.."

Så jag kollar upp tjejen på Facebook och jag har ALDRIG sett henne i hela mitt liv. Hon är tydligen polsk och bor i Malmö, gick på Petri (dock gick hon ut innan jag började), vi har inga gemensamma vänner på FB, men tydligen känner hon mig.

Att folk inte bara skaffar sig ett eget liv och slutar snacka en massa skit och vara avundsjuka. Patetiskt. 
 

xoxo, 
Vicky
Follow Me on Twitter VicktoriaM

2 comments:

GlamPuss USA said...

HA! Tell me about it liksom...

Anonymous said...

heej! Skulle du vilja vara med och tävla om att bli månadens blogg? Du kommer länkas och synas i högerspalten i min blogg i en hel månad om du vinner!

Allt du behöver göra är att svara på en enkel fråga! Så klicka in på min blogg!
Här är inlägget med tävlingen:http://thasy.wordpress.com/2012/10/16/vill-du-synas-i-min-blogg/