Friday, October 05, 2012

Lillami gör intervju med mig :)

Lillami intervjuade mig och har nu lagt upp en superfint inlägg i sin blogg. Här är delar av intervjun:

Hur skulle dina vänner beskriva dig ?
Vicky M-
Spontan, shopping- & killgalen (fast jag inte förstår varför egentligen, jag tycker att jag är ganka normalt killintresserad ..hehe… som alla andra typ. Självsäker och impulsiv.

Vart dricker du helst ditt glas champagne ?
Vicky M-
Varsom helst..haha… Men främst skulle jag säga i gott sällskap. Har jag bara kul så kan jag dricka champagne överallt :) USA är dock mitt favoritland i världen. Älskar ”the american style of living”. Annars gillar jag London väldigt mycket och även Nice :)


” Tvingar” du dina vänner att sitta och kolla på dina resbilder? :D ,
Alltså att du samlar dem i soffan medan du går igenom bild efter bild
Vicky M-
Grin..haha..inte vänner, men familjen..haha.. Fast då blir vissa bilder bortcensurerade..haha..
Läs hela intervjun HÄR 

xoxo, 
Vicky
 Follow Me on Twitter VicktoriaM

No comments: