Tuesday, October 09, 2012

Skulle ni kunna tänka er att ha 11 barn?

Never fucking ever, säger jag. Fast sen gillar jag jue inte barn direkt. Eller ja, det finns inte många barn jag gillar. Brukar alltid gilla de barnen som alla andra "hatar",  de små djävlarna :) Vill dock ha två barn, en flicka och ej pojke, men vi får väl se hur det blir och räknar jue inte med barn inom den närmaste framtiden, jag vill leva, ha en välbetalt och stabilt jobb och känna att jag är "klar" med allt innan jag stadgar mig, annars vet jag att jag inte blir lycklig.

Annika tycker jag är helt amazing. Hennes dröm sedan barnsben har varit att ha elva barn och hon är redan en bra bit på väg med sina 28 år och 5 barn. Följ henne i bloggen "Drömmen om 11 barn".

Hur står ni mina läsare i barnfrågan?

xoxo, 
Vicky

Follow Me on Twitter VicktoriaM

2 comments:

Helén said...

11 barn? No way! Har nog med mina 4.... ;)
O hade jag vetat hur det var att ha en flicka så.... Ghaaaaaa!!!!!!!!

Ibland har jag lust o jag vete vad med henne, förpuberteten! Lika som bär är vi oxå så det är ingen bra kombo!

Jag har ansökt vänskap på FB så får du mitt lösenord till skyddade inlägg!

KRAM sötnos!

WhoIsThis said...

haha nää 11 barn låter mkt :) kanske 1 barn i framtiden