Thursday, June 14, 2007

BOOKINGS

Nu när jag egentligen har ett par dagar som jag kan ta det lugnt pa...haha...Skulle inte tro det, dags att börja plugga till Religionspsykologin, men över10 dagar till dess, men däremot har jag varit duktig och bokat boende för Oberhof (1.10-4.10) och Klingenthal (4.10-7.10), sa nu vet du Malin hur och när :) Som sagt kommer jag med största sannolikhet att vara i Sverige nagra dagar innan den 1.10 sa vi aker därifran =) Hur Sommar Grand Prix:en ser ut för min del annars vet jag inte riktigt, Hinterzarten ska jag till iaf, sen far jag se lite vad Tad säger, blir eventuellt hela rundan d.v.s. Courchevel, Pragelato, Einsiedeln, sen Zakopane. Själv är jag i nuläget bara säker pa Zakopane och eventuellt Einsiedeln, som inte heller är säker än.

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Malin said...

Å tack! har du redan fixat hotell å så?
hoppas att jag kommer kunna följa med. har längre anställning nu. men det fixar sig säkert;D