Friday, June 01, 2007

Do You Even Know Him?

Finns en tysk sida som heter Studivz.net. Typ nästan alla de tyska och österrikiska backhopparna har denna sida, vilket även medfört till att en hel del tjejer skaffat denna. Det som jag dock inte förstar är varför dessa tjejer lägger till vissa av killarna som de inte ens känner? Som de inte ens har snackat med och skickar "vännerinbjudan" till de. Arthur va hemma hos mig idag en kort stund. Och vi snackade just lite om just "folk" (läs tjejer) som snackat med dem en gang och sen agerar som om de kände de asmycket, säger at en att hälsa när man snackar me dem eller sa, men hur blir killarna's reaktion oftast? "X vem sa du?"
Har flera av mina vänner som just gör/gjort detta, men vad ska man göra? Säga at de? Hur sura blir de inte da typ? Kommer kalla en att man spelar överlägsen etc... Detta är den underbara backhopparvärlden... Helt enkelt LOVELY ibland...

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Om jag hade gjort det så hade jag velat att du sa till. Men så är ju jag inte som alla andra *ASG*. Jobbigt för dig antar jag men värre för tjejerna egentligen. Äh vilken hjälp jag var va??

Vicky M said...

hehe..ja verkligen :P