Monday, June 18, 2007

Zuccini

Denna konstiga grönsak, har jag typ alltid plockat bort ur maten, och typ vägrat göra, men sa för ett tag sen tänkte jag, what the fuck, maste jue prova, provade jue spenat och det tycker jag är sjukt gott, just love it liksom. Och guess what? Zuccini är ocksa gott =)

Ja, jag vet jag är lite konstig som snackar om grönsaker och frukt en masa den sista tiden, oki kanske inte frukt är sa kontigt, men grönsaker? jag menar, vem snackar om grönsaker?

naja, det är jag det ;)
Och självklart ska NRJ spela Gallery med Mario Vasquez, fast jag precis satte pa webradion och inte ska sitta här sa länge...

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Anonymous said...

I enjoy what you guys are usually up too. This kind
of clever work and coverage! Keep up the superb works guys I've included you guys to my blogroll.
My web site :: Is The Tao of Badass a scam