Monday, June 11, 2007

VARFÖR?

Varför är det alltid sa att när jag kommer tidigt till min Religionspsykologi sa är det aldrig fullt, alltsa där är alltid lediga platser i raderna hela lektionen igenom, men när jag är 5 minuter sen sa är det alltid überfullt och jag far sitta pa golvet? Idag blev jag förbannad pa denna sak och lämnade föreläsningen efter ca 15 minuter.

Akte tillbanken för att betala tva räkningar, men guess what? Jag hade självklart glömt inbetalningsblanketterna, sa det var bara att aka tillbaka hem och hämta, sen bege sig till en närmare bank (det var därför jag kom för sen till min föreläsning ocksa), men det visar sig saklart att denna banken har lunchstängt mellan 12.30-14.15. Om jag var glad? Självklart! Sen skulle jag köpa jordgubbar, star 1/4kg 1.50€, sa jag säger att jag vill ha en "box", 3.22€ säger han? ja självklart var priset 1.50€ för 1/4kg vilket dock inte betydde att boxen innehöll endast sa mycket. Inte för det egentligen spelade nagon roll men iaf.


Need to go!
Ciao!
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: