Wednesday, June 06, 2007

St. Moritz here I come?

Ser ut som om jag om 3 veckor aker till St. Moritz för att börja jobba. Ja, believe it or not, men jag ska jobba i sommar. Därtill kommer det dock självklart tillkomma lite backhoppningsresor :)

Som det ser ut nu sa börjar jag antingen 22.6 eller 26.6. Börjar jag första datumet sa aker jag inte til den l Zakopane 21.6-24.6, vet inte om jag ska aka hur som helst, men iaf...

Natten va helgalen, var i säng först kl. 06. Gav bort mitt nummer till nagon, ingen aning vem, fumlade runt me Max, vilket inte va sa smart, men han va jue där själv, utan varken Chris eller sin flickvän. Fast egentligen gjorde vi inget speciellt sa :)

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Malin said...

vad ska du jobba med?

Vicky M said...

pa ett hotell i restaurangen :)