Thursday, June 07, 2007

Hästdrömmar

Senaste tiden har jag drömt väldigt mycket hästrelaterade drömmar, om mig själv, tävlingar me mina "gamla" hästar, att jag ater hade Shippen osv. Detta är kanske inte sa konstigft pa ett sätt, efter 9 ar pa Falsterbo Horse Show, ska jag för första aret inte dit.
För det andra har hästeriet varat i över 10 ar av mitt liv innan jag salde mina hästar, men da akte jag ända iväg till Höllviken och sa och fick en hästdos lite da och da, men nu? Nada...

Vad allt detta kommer leda till vet jag inte..vi far se.. Men nedan lite nostalgibilder pa nagra av mina hästar... some of my horses <3 Flying Dutchman (Rambo), Aristo, Bolero, Dalene's Shipping (Shippen):


puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Tasja said...

Kom och hälsa på mig! Rid Den Vilda!! Alltså serious vi måste fixa det någon gång i alla fall!! (och helst då innan jag lägger ner hästeriet om jag nu bestämmer mig för det eller ej, fast jag har ju sagt jag ska ge det 1 år så du bör ju hinna hoppas jag!)

Malin said...

hehe precis som jag oxå har just nu.
Å falsterbo är ju alltid falsterbo lixom

Vicky M said...

hehehe..ja det maste jag absolut fa göra :) - - -- ja Malin känns faktiskt ganska skumt att missa det ... puss