Thursday, June 07, 2007

Hur dum far man bli?

Hittat pa Tjuvlyssnat.se:
Hauffes glass, Helsingborg

Det är strax innan stängningsdags vid 22-tiden och en lätt berusad kille ~18 står vid disken och ska beställa glass av expediten som är en tjej ~20.
Killen: Jag vill ha en mellan mjukglass i våffla!
Expediten: Ok!
Killen: Och förresten, jag ska beställa till min kompis också, han vill också ha en mellan fast det ska vara chokladsås på den…
Expediten lämnar över den första och vänder sig om för att fixa nästa. Efter ett ögonblick räcker hon även över den som kompisen skulle ha och killen tittar mycket konstigt på vad hon ger honom.
Killen (eftertänksamt): Eh, alltså, meningen var att det skulle vara glass i den också, enbart chokladsås i en våffla är inte så gott…
Assa kan man verkligen vara sa korkad?
Nu ska jag aterga till mitt pluggande!
Ciao!
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: