Sunday, June 22, 2008

Jealosy..hihi..

Går dagen då :)Stadtcafé mötte jag egentligen bara på Babsi och Krystian som jag kände, sen utanför Hofgarten först Mattias, som såg asbra ut igår, men som som vanligt sa en massa konstiga saker när hans flickvän inte var med... Gick in och mötte på två assöta killar, de försökte få i mig att de var 22..tsss..18 sa jag..hihi.. dock först när jag sa att det var en komplimang så erkände den ena killen..hihi... Tycker ni han är lik någon? Kom på det först när jag lämnade Hofgarten, då gick det lixom upp för mig varför jag tyckte han var snygg ;P Fast han var snyggare IRL än på foto och nej jag var asnykter så inte spriten som tyckte han var snygg.


Mötte såklart även på folk jag studerar psykologi med, självklart kände jag inte igen dem, men de kände igen mig...What the fuck?! Känns som alla känner mig i denna stan, men jag känner inte igen någon!..haha... Vaddå egocentrerad? *LoL*. Trevliga var de iaf, eller ja speciellt en av tjejerna :)

Ja iaf en kille försökte få ihop mig med en Parisare som hette Benoit, jävligt snygg för att vara
fransman, detta märkte dock Stefan, ja asså att jag stått ett bra tag och snackat med honom, så han kommer typ och bara hänger sig över mig och pussar på mig, säger något till den här killen som försöker få ihop mig med parisaren. Jag måste säga att jag var jävligt paff, jag fick inte fram ett ord mer än, allt bra? ..haha..sen pussar han mig på kinden och går tillbaka till sitt jobb. Ganska gulligt tyckte jag, inte för jag fattade så mycket vad det hela handlade om, men jag hade jue inte gått fram och hälsat på Stefan under kvällen än, så det var kanske bara en tillfllighet att han kom just i det tillfället och betedde sig som han gjorde, vad tror ni? :D

Skulle nog gärna stannat, men kände inte riktigt för det iaf, Emi sov och Bine hade precis tagit sig hem från Bergisel, och någon annan kände jag inte riktigt för att ringa, så jag bestämnde mig för att gå hem, fanns jue iofs en del annat folk där som Max, Mattias etc, men njae...

Så strax efter 2 var jag hemma, tänkte great kan bli en tidig natt, skulle bara bearbeta fotona och sätta de på Devcon, därtill kollade jag på ett avsnitt av Rock of Love och så var klockan 6...

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: