Saturday, June 28, 2008

Ridkille söker Fru..off we go...

haha..nu börjas det och tycker faktiskt at det är ganska lustigt *LoL*.
Ja nu är det dags för att hålla tummarna för att din kompis/flickvän(vaa? sa jag det högt?)/väninna/whatever ska få komma till finalen av Ridkille Söker Fru 2008.

Killarna har tänkt klart och är redo att göra sina val offentliga. De tjejerna som nu blir valda måste alltså kunna ta sig till Falsterbo Horse Show den 17e och 18e Juli.
De tjejerna som Christopher har valt är:
  • Vicktoria Murawska
  • Sandra Sandström
  • Catarina Jansander
På måndag ska jag ringa och fixa så att vi kan få middagen i vip tältet. Ha en bra helg så hörs vi...
Mattias ska ha credd som satte mitt namn högst upp..hrhr... Frågan är fortfarande, vad fan har jag gett mig in på? :P

Gitarren har slutat spela, och vem vet Wesi har kanske vaknat -> Balkongen?! :D

puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

Malin said...

hahahah synd att man missar det där haha kommer bli så skoj;)

Vicky M said...

på fredagen är ni jue där :P

Tasja said...

Jag fattar inte hur du kunde hoppa på det?! Haha men ha så kul och varn snäll mot stackarn.... ;)

Vicky M said...

jag är världens snällaste människa!