Monday, June 23, 2008

Mini-shopping

Vilket jävla block, så sjukt tråkigt! Ja, asså ämnet är egentligen intressant, "Autobiografiska tänkandet", men var sååå tråkiigt idag, fick ont i häcken av den jävla stolen :/

Mini-shopping gjord, köpte ett nytt lip-gloss, ville dock inte ha något Dior eller så som klibbar (face it alla märkeslipgloss klibbar), utan bara ett sådant bra för läpparna till vardags och det blev en gammal favorit; Labello Lipcare Caregloss & Shine, Cherry Kiss är färgen och så köpte jag en liten present till Jossan, kunde inte låta bli nu när hon troligtvis ska flytta hit i höst..hihi... Övning ger färdighet heter det jue :P

Klarade inte mitt prov som jag haft fel skript till :/ Men fick 2 på mitt Biologisk Psykologi 1-prov :D (betygsystemet i Österrike är 1-4, sen 5 är Icke godkänd).

Självklart började det regna på vägen hem, så jag blev en aning blöt (fast sjukt varmt är det), tur jag inte var BH-lös för mitt linne var helt genomskinligt..hehe...

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Åhhh present! <3

Var mer intressant diskutera Torres, Werder Bremen och Bayern München va?? :D

Vicky M said...

speciellt TORRES, alla fick stå ut..haha.. Emi, Malin och även närsittande medstudenter...hahahaha...