Friday, June 20, 2008

Tuna, Fruit & Coca-Cola Light

Lämnade hemmet strax efter 13 för att hämta Emikliniken, hon hade fått narkos för hon gjorde några tarmundersökningar. Lagade lunch hos henne, snackade en del, sen begav jag mig till Uni, var tvungen att skrivaut lite skript inför tentorna.

36 grader varmt förresten, såå underbart :) Åkte till Mercur, ville ha jordgubbar och vispgrädde, Midsommar i Sverige idag jue :P Men jordgubbarna var slut, så blev hallon, sjukt goda, men ni vill inte veta vad jjag fick betala för en liten plastask på 100g, vansinne! Nekariner, vattenmelon, ghalia melon och tonfiskpaté blev också köpt, därtill 8 liter Coca-Cola Light och citroner :D

Skulle boka en tid på Plasmacentret, men det fanns ledig plats, så jag la mig direkt.

Och nu är jag hemma, käkat en bit vattenmelon och mina hallon..hihi.. jag måste skriva artiklar och svara på mail bl.a.

Vad ska ni göra på midsommar?


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: