Wednesday, June 25, 2008

Well, efter 3 var jag hemma

Blev inte så lugnt ändå...hehe... Emi joinade mig, Betti och Steffi, 3 6er Garantie, vilket innebar 18 vinglas för tre pers, Emi fick dock 2 av mina (hon kom senare). Sedan 2 aperol gespritzt och en Xuxu-shot...mitt huvud mår inte super idag.

Mötte Mathias ganska tidigt på kvällen, mer exakt vid toaletterna med Emi, han var där utan sin "underbara" flickvän, vi snackade en del Uni.
V: Jag har sagt att jag ska hem tidigt för jag måste plugga imorgon.
M: Jag måste egentligen plugga idag..hehe..
V: Haha..mm jag med. Men det är lixom Hofgarten vet inte hur det blir med tidig hemgång.

M: Mm, jag vet, om 55 minuter hämtar jag dig så går vi hem ihop.
Kan säga att det inte var för att vi skulle kunna plugga hela dagen idag... Killar är bara skitstövlar, that's it... Sen är det en annan sak att hans flickvän är störd, men ja...

Dansade en del med Christian, eller mer snackade, kom in på ämnet Mathias's flickvän. Vad vi kom fram till? Ja i det stora hela att han kunde hälsa henna att är hon otrevlig eller ger skit till någon av mina kompisar en gång till så kommer jag jämna henne med marken... Jag hoppas verkligen att han framför det. Det här är nämligen nog en person som jag nästan hatar, och jag HATAR inte. Fetti var också där, men det lämnar vi utan kommentar, som tur var vi ungefär lika fulla båda två och jag mötte honom precis när vi tjejer skulle hem...

Betti & Steffi --- Emi, Max, Jag

Emi på golvet på killtoan..haha.. Och med sin rosa cykel :P

Sen filmen ja..hmm.. ja jag har ingen aning vad det handlar om egentligen, jag kände bara för att filma lite när vi var på väg hem.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: