Sunday, June 29, 2008

Falsterbo Horse Show 14 days to go...

13 days to go for my flight to la Suède :P Hade världen's konstigaste dröm i natt, ja alltså den var ganska kul, en blandning av alla världar. Ridsport, backhoppning, fotboll, Uni, Sverige, USA, Falsterbo Horse Show.
FHS hände det dock mycket..hehe... Satt med Patty (Martin Schmitt's flickvän) & hennes kusin Anja ryttarläktaren, kom dit med Emi, och hon blev sur, så skulle hennes mamma komma och hämta henne. Folk från USA dök också upp där..haha.. Så jävla kul alltså.

Sen var vi på något läger i Falun (detta var dock innan Falsterbo-händelsen). Jag fick flyga upp dit via Stockholm. Där var mest backhoppare, men även USA-folk, vi skulle på någon jävla dejt..haha.. (Ridkille söker Fru som har inspirerat *LoL*). Jag umgicks dock mest med Thomi (suprice surprice eller vad :P). Sen när vi skulle åka därifrån, så kom ett megastort privatflyg som mer såg ut som ett rymdskepp för att hämta killarna. Jag gick in för jag hade sett Thomi's mamma ihop med Thuri (mamman var dock en ridmamma, mer exakt Anton Rosén's mamma in real life). Går in och frågar Thomi om han vet var hans mamma är,han bara kollar konstigt på mig och jag säger att hon är här, så vi börjar gå runt och leta efter henne, men verkar som om alla redan är på planet, så där går vi runt och håller om varandra på en typ tom parkeringsplats, så kommer en gubbe ut ur "rymdskeppet" och ropar sista call efter Thomi, Thomi bara vinkar bort honom, för han tänker åka med mig (jag har helt plötsligt min bil där och ska köra hem, d.v.s Falun-Malmö), men så skriker gubben helt plötsligt att Thomi kanske vill ha sin kamera iaf (kameran var Jossan's kamera...haha...). Thomi hämtar kameran och jag säger åt honom att hans mamma kanske redan är på planet och att han borde kanske gå på. Så vi säger hejdå, vinkar och pussar av varandra så stiger han på planet.

Jag sätter mig i bilen och får något panik. Vad fan gör min bil här? Jag lämnade den jue vid flygplatsen i Malmö, hur fan ska den hamna där nu? Skit vad är klockan? Gick inte mitt flyg från Falun till Stockholm typ relativt tidigt på dagen och nu börjar det jeu bli typ kväll?
Hahaha..vet inte hur det hela slutade, nästa grej var vi iaf i Falsterbo, då dock utan Thomi..hehe... Jag undrar om inte Schmitt skulle tävla i Scandinavian Open...haha...

jaja, inte lätt de där med drömmar alltid :P

Gissa vad jag har framför mig idag? PLUGG!
Fast bara till 20.30 då är det Fernando Torres dags :D Fast Tyskland för EM-titeln :)

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Malin said...

hahah vilken knasig dröm!

Vicky M said...

mmm :P din lilla loverboy var också med på ett hörn :P