Saturday, June 28, 2008

Konstiga samtalsämnen

Jag vet inte vad det är med mig och Emi, men på senaste tiden har vi något skumma samtalsämnen; Graviditeter, barn, giftermål. Hoppas det inte betyder nåt, för jag vill iaf varken ha man eller barn inom den närmaste tiden :D

Jag hade tur, för när jag lämnade datorn, så var Wesi borta, alltså kunde jag i lugn och ro gå ut och lägga mig på balkongen och plugga. Sjukt hett är det, över 30 grader och solen är på som satan -> brända lår *aj aj*. Nu har jag tagit en paus, lagat tomatsoppa, men den måste svalna, vilket tar en evighet (jag hatar varm mat).

Tröttnade på religionspsykologin och alla transzendenserfarenheter man kan ha, så blir nog allmänpsykologi 3-plugg om ett tag istället (har jue hela 3 prov efter varandra på måndag =/).

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: