Sunday, June 22, 2008

Ridkille söker Fru

Falsterbo Horse Show 21 days to go... kommer bli grymt nice :) Nu ska jag jue inte bo där nere och jobba i år, utan bara slappa slappa slappa :) Måste umgås lite med mamsen hemma, träffa kompisarna i stan, ligga lite på stranden på Näset, bada i havet, mysiga kväller nere i Västra Hamnen, chilla lite på tävlingarna, Strandbaden några kvällar lär det bli, ellerhur Kayt? :D

Därtill flyger Malino & Tessan ner :) Ska bli sjukt nice :D Och sen är jag med i Ridkille söker Fru....paus för skrattattacker.... ........ ........ ..... .... Så det räcker nu ;) Mattias har kommit på den knasiga idéen, och jag var såklart dum nog att hoppa på, så nu får jag väl stå till svars för mina ord..hehe.. Nä, kan nog bli lustigt, Buster & Christopher är jue söta så :) Självklart ska ni få följa hela storyn i bloggen. Vad går det ut på då exakt? hmm..ja, säg det. Killarna ska dejta 3 tjejer var (tror jag det var), sen ska de tillslut välja en de ska käka middag med eller nåt..haha... Ja, Mattias är inte heller så tydlig i vad allt handla om..hehe... Den som lever får se :P

Nu ska jag käka lite melon!

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Anonymous said...

Ha ha så ball! Jag ska dit torsdagen och kanske lördagen i alla fall så då ses vi! Pussa/Jennifer

Vicky M said...

ja vi får gå till strandbaden ihop *tycka*
pussss