Friday, June 27, 2008

I'm blue, Betti is green :D

Idag var det blått big time. Slängde på mig typ första bästa innan jag gick iväg för att möta upp Betti för en del statistikpluggning hemma hos mig. 15.30 till 19.30 satt vi på balkongen, första timmen som levande frågetecken då vi inte riktigt fattade hur man fick fram ett visst tal, men till slut kom vi på det, då gick det framåt :D
Alltså dagen's outfit:
Linne: April Cornell
Hotpants: Bik Bok
Solglasögon: Dior


Betti däremot körde samma stil som jag, enfärgat, men grönt, ända in på örhängena..hihi.. (me too, hittade äntligen mina blåa Pilgrim-örhängen*LoVe*).

V
ad har ni gjort idag? Jag ska chilla lite nu, sedan ta tag i mitt Religionspsykologi :/ Som ni förstår blev det jue även en del tjejsnack på balkongen..hihi.. Blanda nytta med nöje is the shit ;P

Och vad vore en av mina balkongvistelser utan en videoblogg? :P

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: