Thursday, June 19, 2008

Almost 4 in the morning

Mitt jobb drog över tiden idag, skulle sluta 1, men blev istället kl. 3. Därför hinner jag inte göra klart Bergisel, ändå ingen som läser mitt i natten, så tror ni orkar vänta till imorgon :) Måste upp relativt tidigt då jag har prov och måste verkligen plugga innan.

Sverige-Ryssland matchen då...Ja, Sverige har ett alldeles för gammalt lag som inte orkade hänga med de unga ryssarna och Isaksson vet jag inte vad han höll på med delar av tiden idag... Sverige är alltså out... Ryssland kommer möta Holland, vilket kommer betyda att Ryssland åker ut. imorgon möter Tyskland-Portugal, fan sikken macth det kommer bli. Synd bara att de redan måste mötas :(

Nu ska jag sova! gonatt!

puSS,
xXxVickanxXx

4 comments:

tessan* said...

Isaksson kämpade som en tok,en riktig kämpe som i alla fall ville att vi skulle vinna. Var var hela backlinjen? Vad gjorde Elmander på planen? Vad hände med alla byten? Nej, det är Lasse som är vårat största problem i Landslaget.

Vicky M said...

visst gjorde han mycket bra, men ett par gånger kändes det som han inte hängde med och var helt väck, ja visst p.g.a snabba omställningar och kontringar av ryssarna som sverige inte hängde med på alls, men ja... dåååliiigt spel av landslaget

Tasja said...

Hmpf vadå ingen som läser mitt i natten?? Så nu är man en NICHT också ;)

Vicky M said...

hrhrhrhr