Sunday, June 08, 2008

Jessica Alba

Jag gillar henne inte för fem öre, men vet att många andra av er gör. Och Jessica Alba's hälsotips är jue bra, så here we go :)ÄT SUNT
Jessica undviker bröd, pasta och potatis. Frukost kan bestå av keso och omelett med frukt. Till lunch äter hon gärna sallad och middagen är oftast grönsaker med kyckling eller fisk.

VARDAGSTRÄNA
”Jag försöker träna 45 min till en timme varje dag. Jag tränar för att få energi och må bra. Det känns framför allt skönt efteråt.”

SATSA PÅ GOLF
”Min hjärna är ständigt på fem olika ställen samtidigt. För att koppla av spelar jag golf, eftersom det kräver att jag fokuserar på det jag gör.”

KASTA KOMPLEXEN
”Ibland när jag inte gillar mina lår eller min mage försöker jag tänka att det har varit värre. Som när jag var barn och hade svår astma och problem med njurarna. Då tillbringade jag mycket tid på sjukhus.”

TRÄNA TUFFT

För att komma i toppform inför inspelningen av filmen Honey tränade Jessica den tuffa sporten Tae Boe, en blandning av kampsport, självförsvar och dans. Hon tränar även boxning, åker skidor och dyker.

TA FRAM INSIDAN

Jessica är ständigt med på listor över Hollywoods sexigaste, men hon har tröttnat på att få framgång tack vare sin kropp. ”Vad händer när utseendet försvinner? Om jag inte etablerar mig som någon som kan spela en roll, inte bara se ut som den, så kommer jag snart att vara passé.”

VÅGA TRO

”Jag har min egen andlighet, men jag är inte med i någon organiserad religion. Jag tycker att religion är något väldigt personligt.”

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Anonymous said...

älska att runka till alba <3 :)

Anonymous said...

alba fap fap håller med