Thursday, June 26, 2008

I can't breathe without no air

Jävla backhoppningsskit! Jag har inte tid med detta!!! Sedan fotbollen slutat har jag hållit på med backhoppningsgrejs; snackat med backhoppare, fixat material till en artikel, hållit på med hotellbokningar och sökningar inför Sommar Grand Prix:en, kollat med saker inför Världscup-säsongen i vinter (ja, believe me det är dags redan, och det är redan sent :/), skickat en hel del backhoppningsmail, kollat upp en del bildagenturer, och rent praktiskt kollat på terminer.

..but I can't breathe without no air, no air, no air... This is my air, You are my air...


puSS,
xXxVickanxXx

5 comments:

Tasja said...

Ne ne nicht böse mit dem Skispringen. Meine grosse liebe <3

Sorry jag inte kan hjälpa dig än. Men snart!

Malin said...

Backhoppningscirkusen är i full gång snart hehe..Då vet man ju hur det blir;)

Låten är så bra.Dock gillar jag en annan version bättre hehe

Vicky M said...

hehe..I know you do malino :P - -- - - "auf dem" ska det vara inte mit :)

Tasja said...

Men va faaaan! Jag e hopplös! Tänkte så först men så dubbelkollade jag med google översättning och dom ville ha mit och då blev jag osäker och ändrade.

Tylko Vicky po Polsku said...

ja asså översättningarna ör typ aldrig korrekta för de översätter ofta ordagrant