Sunday, June 15, 2008

jag skiter väl i turkiet-Tjeckien!

jävla bajsdag!!! Jag får inte tag i dejag vill, jag har ingen Red Bull hemma, jag har käkat en massa skräp och nu när dagen's höjdpunkt skulle komma så finns det inte någonstans att hitta på alla dryga 40 kanalerna matchen Portugal-Schweiz. jag vill ha Cristiano Ronaldo! Inte någon jävla annan match! jag skiter blank i vem så mer går vidare av Tjeckien & Turkiet (fast tror Tjeckien), jag vill se Ronaldo & Deco spela boll!! OK, sen kanske just de två inte spelar idag då Portugal sägs vila många av sina spelare i dagens match, men jag vill ändå se PORTUGAL!

Nu är jag arg!

--->UPPDATERING!
---UPPDATERING!---UPPDATERING!---UPPDATERING!<---

Har kollat startelvan nu, varken Ronaldo eller Deco spelar, så är väl inte lika arg längre.

1 T Ricardo
2 V Ferreira, P
13 V Miguel, L
3 V Bruno Alves
15 V Pepe
5 M Meira, F
6 M Meireles, R
18 M Veloso, M
19 S Nani
17 S Quaresma, R
23 S Postiga, H


puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Säker på att de inte eftersänder den då? Här i Sverige sänds den matchen i TV4 Sport men eftersom inte alla har den så ser vi nu Tjeckien - Turkiet och sen direkt efter den matchen eftersänder man Portugal matchen.

Lär bli lika på tisdag, man får se Italien - Frankrike och inte Hollands matchen, för Holland är klara. Och vi som ska se fotbollen på storbild på O´Learys. Men vi får väl äta lååååångsamt så vi hinner se båda :)

Tylko Vicky po Polsku said...

hehe...igen aning,men nu e inte cristiano me, s[ beh;ver inte se matxhn >P