Thursday, June 05, 2008

Falsterbo here i come!

Just booked my flight to Sweden =)
Fly Out: Sunday 13th July and back Wednesday 23rd July.
With Lufthansa :) I looove
Lufthansa (L) My daddy of course paid it so I didn't need to touch my own money (well, a lot of my own money are so and so their money, but anyways..hehe..).

So Falsterbo Horse Show here I come =) (FHS is between 13th-20th July) Who will be there?
MALINO??? Work it! du måste komma!!!!

Nedan lite Falsterbo 2006 bilder, och är det inte du Mattias på den ena bilden, något avklädd??? Och med Eve? *LoL* ...hahaha... Liknar dig lite iaf, något ljusare hår dock :P





puSS,
xXxVickanxXx

7 comments:

Malin said...

Oh Falsterbooo!Kan ev komma sista helgen du är kvar då va?!:)

Vicky M said...

ja I'm there so please come!! :D kommer bli asskoj!

Tasja said...

Jag vill oxååååååå! Oh vad avis jag kommer vara på er.... men jaja jag kommer till backhoppningen istället. Hetare killar. ;)

Vicky M said...

hahah.-bra där jossan, men du kanske är ledig någon dag då kan du jue flyga ner :)

M said...

OMG, herregud...Hur fan har du lyckats få såna där bilder? Ja de e sjukt vad man kan göra med photoshop i dagsläget;) Hahaha Seeya in Falsterbo 2008

Vicky M said...

hahaha..photoshop my ass, jag tog bilderna själv, lyckades dock hamna bakm cameran, jag är en bttre paparazzi än du :D så egentligen "känner vi varann"..haha..

M said...

haha jadu vi får väll se efter detta falsterbo om vem som är bäst paparazzi;)