Monday, June 09, 2008

Yesterday

En av mina favoritlåtar av Beatles är Yesterday, lyssnade på den och kom på att jag egentligen inte berättat så mycket för er om gårdagen.

Blev jue en hel dricka på Bini's som ni kanske förstår. Jumbo-cocktail (Pure Love), smoothies, Twinnies, Xuxu-shots, summer shots, Bailey's Pina Colada m.m. Christoph flörtade och var på som fan, hans flickvän var även där vilket resulterade i att jag fick säga åt honom att skärpa sig. Han lyckades dock tillslut få mitt nummer..något jag kanske ångrade sedan då jag fick något jobbiga SMS, men men... Han ligger i sängen bredvid sin tjej och sms:ar mig... Guys can't have all they want...


EGO

Emi --- Christoph & Eva

Eva & I --- Nici

EGO --- Emi

Nina & Vacke --- Happy people

Sedan åkte vi in till centrum och Hofgarten. Jävligt kul när jag hälsade på Stefan, han upptäckte sig själv strirra ner i min urringning..haha..så jävla kul det såg ut..haha...


Det roligaste var när vi skulle hem, skulle gå en genväg via Sowi, och Emi bara, "ahh, Herregud, kolla till vänster!!!" Där precis vid gångstigen kör två personer doggystyle, vi började skratta som fan, deras vita kroppar och ljud bara lyste en i ögonen...haha... Jag skratta så jag grät..hehe.. Tänkte först ta ett foto, den paparazzi jag är men kunde inte låta bli att skratta *LoL*.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: