Saturday, June 21, 2008

The Netherlands does it again

Det var väntat, jag trodde dock på ett mirakel. Att denna gången skulle Holland inte göra sitt vanliga, d.v.s. vara helt fantastiska i gruppspelen och sedan bara tappa allt så fort det blir "viktigt". 3:1 till Ryssland, respekt måste jag säga. Detta yngsta lag i hela EM har kommit på en jävligt bra taktik...spring slut på motståndarna. Dessa unga ryssar verkar ha en sådan otrolig kondis, de gör en massa långa direkta löpningar, självklart hänger det andra på, men de tar slut till skillnad från ryssarna som verkar vara små Duracell-kaniner ;P

Efter dagen's match tror jag att Tyskland kan få möta just Ryssland i finalen. Som tur är har tysk
arna också en jävla kondis och en ganka ung laguppställning :)


Ska fixa mig iordning nu, blir en short night out, ska främst fota för Devcon 5, då Tomi ringde mig idag och frågade om jag kunde göra det idag. Stadtcafé blir det, och troligtvis Hofgarten därefter. Får se hur mycket jag orkar, druckit nästan 2 liter Coca-Cola Light.

Ahh, kom på nu, Sverige behöver inte skämmas så mycket nu, jag menar Ryssland slog ut Holland med..hihi..

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Anna said...

Powiem tylko tyle: RUSSIA FOREVER :P!!!