Wednesday, June 11, 2008

Den blivande hjärnkirurgen

Här vänder vädret snabbt, molningt -> regn -> strålande sol -> molnigt
Jag ville bli hjärnkirurg under en stor del av min uppväxt (annat jag ville bli var: skådis, tandläkare, plastikkirurg, deisigner, veterinär, that's all.) Till lilla listan i parantes kan vi tillägga sportjournalist, men ja vet inte om vi kan lägga det i listan "ville bli". Sportjournalist-delen ligger väl ganska mycket i luften just nu, ja men har inte tid att utveckla detta nu. Plugga har jag gjort, nu är det match strax; Portugal-Tjeckien.

Är ganska less på ala hjärndelar och termer just nu...
Kan inte påstå att videon är filmad ur en bra vinkel..haha.. Och jag har fått en jävla "nästan-finne" *gaaaH*

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Portugal - Deco <3 gillar fan honom bättre än Ronaldo.

Tyskland - Clemens Fritz

Spanien - Torres så klart!

Holland - van der Sar

Sverige - Nä nada ingen är snygg nog, Rosenberg är väl närmast att hamna på listan

Italien - Del Piero

Malin said...

haha det är ju bra att jag kan hjälpa till med något;)Nu gjorde han nyss mål.Ronaldoooo!;)