Thursday, June 26, 2008

jävla kuktränare!


Va fan ska han plocka ut Torres för?!?! Oki, Fernando lekte runt mycket idag, hade en massa bollkontakt, men gjorde inget riktigt bra egentligen (eller jo, han fanns jue och hans fina nuna visades i tv en massa och så log han en massa och bara sååå söt). Daniel nu är jag ännu mer glad :D

3:0 till Spanien i slutändan Duracellkaninerna insåg att de mötte ännu ett lag med Duracellkaniner, så de gav upp typ i andra halvlek, och speciellt efter 2:a målet.

Måste dock säga att jag var ganska sur i första halvlek för Ryssland satte upp en sådan defensiv mur (med typ 11 man kändes det som) som inte gick att ta sig förbi typ, vilket gjorde att spelet blev ganska tråkigt (tur man hade Fernando :P).


En helt wonderful final kommer det dock bli, Tyskland-Spanien. Vill jue att Torres ska vinna, men håller på Tyskland, från början till slut, i vått och i torrt, Deutschland wird WeltEuropameister, ingen trodde det när jag sa det innan hela EM började, men jag är bra på att förutse saker :D

puSS,
xXxVickanxXx

5 comments:

Tasja said...

Haha nä Vickan VÄRLDSmästare i EM blir de knappast. Men EUROPAmästare hoppas jag de blir!!!

:D

Malin said...

Hahaha!!

Tycker iofs inte att Tyskland förtjänar att vara i final.Tycker inte att de har spelat bra.:)

Vicky M said...

ja där ser du jag var så upphetsad att jag skrev världsmäsatre istället för europa :P - - - - - - Malin inte spelat bra? såg du deras första match elelr den mot Portugal?!?!?! Portugalmatchen var den bästa matchen i hela turneringen.

Malin said...

hehe nej jag hade min faotbollspaus då som tur var:)Men de borde inte ha gått vidare från gruppen men så är fotbollen:)

Vicky M said...

livet är inte alltid röttvist :P