Thursday, June 19, 2008

JÄVLA SKIT X 2

  1. Gjorde mitt prov, och ibland är känslan rätt. Jag tyckte att skriptet kändes fel när jag läste det, totalt ointressant och inte alls det jag läst innan, men ja jag kanske blandade ihop det tänkte jag. Gick till provet och ser frågorna och tror jag ska dö, en jävla massa namn och saker som jag inte alls hade i mitt jävla skript! Som tur mindes jag en del från sista jag pluggade Barnutvecklingspsykologi, men vetje fan om det går vägen... Andreas skickade iaf lycka till SMS innan jag gick in, så går det vägen så är det hans förtjänst..tihi.. He's the sweetest one :]
  2. Går in på Bellme och ska beställa hem Braun, ni tror inte den är slutsåld?! Jävla skit asså! Detta är verkligen inte min dag!
Matchen Tyskland-Portugal kan iaf inte gå fel, eller kan bara gå fel, you chose, vill jue ha kvar båda lagen, så vilket lag som än vinner så blir jag glad och vilket som än åker ut så blir jag ledsen :(

Tröstshopping är vad jag behöver!


puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

Fast det kostar bara 50 kr mer i affärerna och till dig hade knappast 49 kr i porto räckt. Så skulle tro det blir samma pris i slutändan faktiskt.

Vicky M said...

bara?? asså kostar den 350kr??