Monday, June 23, 2008

Hälsotips - Gwen Stefani

SMASKA SÖTMANDLAR
Gwen
är noga med att få i sig nyttiga fetter. 10 sötmandlar om dagen är bra för sexpacksmagen. Till frukost dricker hon en shake av vassle-protein som är fattig på kolhydrater innan hon snörar på sig träningsskorna och joggar i Beverly Hills.

GILLA SVETT
”Meditativ träning funkar inte för mig – jag saknar tålamodet. – Jag är mer som en man. Jag gillar att ta i och svettas. Boxning och tung styrketräning är mer min melodi. När jag vill fettförbränna springer jag på löpband i cirka 50 minuter med en puls på 85 procent av maxpuls.”

DYRKA DESIGNKLÄDER
”Ända sedan sjätte klass har jag hållit sträng diet. Innan dess var jag ett knubbigt barn. Egentligen är det skitjobbigt och något jag avskyr, men det är ett nödvändigt ont för att få på mig alla snygga (men tajta) designerkläder.”

SÄTT UPP ETT MÅL

”Efter min graviditet gav jag mig själv tre månader att komma i storlek 36 igen – vilket också var så lång tid jag hade på mig före min turné. Träningen? Löpning och styrketräning fem dagar i veckan tillsammans med min PT, Mike Heatlie.”

puSS,

xXxVickanxXx

No comments: