Tuesday, June 10, 2008

Die ganze Welt dreht sich um mich...

Mitt handlande efter mitt sista inlägg var ganska egoistiskt. Jag åkte till banken, betalade mobilräkningen, åkte in till centrum, köpte mitt linsvatten, åkte till Hofer, köpte två paket färska jordgubbar och färskpressad blodapelsinjuice, gick och solade solarium, under tiden sms:ade jag Emi om att jag dyker upp kl. 18 vid ingången för matcherna. Ni undrar kanske why? Inte för hon vill, totallt egoistiskt av mig, jag tycker helt enkelt inte om att vara sur och inte må super (jag är en månniska som alltid vill må super), och jag vet att om jag istället blivit hemma (som jag först planerade), så hade jag varit förbannad hela kvällen.

Efter Hofer stack jag upp till Plasma-centret, anmälde mig, fick träffa en läkare och lämna blodprov, sen gick jag till 2 sisters Beauty för att fråga om restylane-injectioner, på vägen såg jag uppslag om Botox, det vore kanske något? Jag har två fula streck i pannan....

Nu är jag hemma en kortis, käkar mina österrikiska jordgubbar, vädret vänder fort här. Hoppas bara att regnet håller sig borta, fortfarande varmt dock.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: