Sunday, June 29, 2008

Mellan pluggning MSN-underhållning och sentimentala Daniel berättelser..haha...

Jag och Malino har väldigt intelligenta konversationer ibland :P Denna gången handlade det om Daniel =D
Malin- sagt:
hahaha...fan vad du ska hålla på
Malin- sagt:
din tönt! ;)
Vicky - DEUTSCHLAND WIRD EUROPAMEISTER sagt:
hahaha :D
Malin- sagt:
haha...du som gillar honom not me
Vicky - DEUTSCHLAND WIRD EUROPAMEISTER sagt:
haha.. gillaDE presens mellanstadie :D
Malin- sagt:
haha sånna känslor kan komma tillbax u know ;)
Vicky - DEUTSCHLAND WIRD EUROPAMEISTER sagt:
haha..never :D
Malin- sagt:
haha :P
Vicky - DEUTSCHLAND WIRD EUROPAMEISTER sagt:
nä, gumman nu har jag inte tid för Daniel Zetterman-snack längre, måst gå tillbaka till mitt plugg :/
Vicky - DEUTSCHLAND WIRD EUROPAMEISTER sagt:
men du kan jue drömma på..hrhrhr :D
Malin- sagt:
hahaha så störd ;)
Malin- sagt:
lycka till med pluggandet!
Ja, asså för er som inte visste om mitt lilla förfluta så var Daniel min lilla kärlek på mellanstadiet =P (eller ja egentligen början på högstadiet också..hmm...) Han och Alcott Tiger Bay, tror jag hade gjort typ allt för den ponnyn då..hehe... (Malin snälla utveckla inte denna mening vidare i kommentarerna..haha..)

Skit nu rök min personliga integritet helt..haha... Well, den får jag bjuda på :P
En av sakerna jag minns mest är att jag alltid fick bråka med alla mina kompisar om att Daniel inte alls var snobbig..haha... Det roliga är dock, att jag nog "umgicks" mer med Alex än med Daniel på tävlingarna, minns en gång i Falkenberg (tror jag det var, era farföräldrar har väl ett hus där vid ridklubben?), på något meeting, så skrämde först Alex mig så jävla mycket med något Blair Witch-Project skit vid skogen där och sen var vi alla inne i huset och Alex visade pinsamma foton Daniel när han var yngre :P haha..det var sjukt kul, fan vad små vi alla var då, eller ja, Daniel måste ha precis gått över på stor häst då han inte var med, men Alex red fortfarande Bob.

nä, nu får det räcka..hihi... -> Finally är DUSCHEN ledig!

puSS,
xXxVickanxXx

5 comments:

Malin said...

Hahaha jag orkar inte mer!;)Stackars kille lixom han lär ju tro att vi inte gör annat än att prata om honom.Du har så livlig fantasi gumman:)

Tasja said...

Ick, ridkillar är INTE sexiga....backhoppare, fotbollsspelare JA TACK!!

Vicky M said...

hahaha...nädå, daniel lser min blogg han vet att jag är något störd..hahaha.. fast du snackar mycket om honom :P - - - - ehh Jossan, nu ska vi inte vara taskiga, alla kan inte vara lika perfekta som Nando elelr 3S :D

Malin said...

haha ja jag nämner han hela tiden absolut;)

Och backhoppningskillar är inte snygga hehe..

Vicky M said...

nä du tar de upptagna tränarna istället..hahaha.. eller tsss inte bara säger I dig något? :P vem var det mer du hade ihop med med? hahahaha