Thursday, June 05, 2008

Look-A-Like!

Good Morning Angels! Jag har lixom lyckats vända mitt dygn något, kan bero på att jag nästan aldrig lägger mig innan kl. 4 på morgonen och oftast senare... Sen sover jag ca 9 timmar och helt plötsligt går man upp mitt på dagen... Idag gick jag upp kl. 14.17.

Över till gårdagen på Blue Chip. Vi hade precis börjat fota när jag vänder mig om och kollar mot ena väggen och får en sådan klump i magen och chock att jag bara gapar och inte vet vad jag ska säga. Tillslut får jag ut till Emi, "VÄGGEN! Det ser jue fan ut som 3S!" Emi svarar att ja det tycker hon med, så jag säger åt henne att kolla ordentligt, men jag kan inte låta bli så jag snabbvänder mig om och kollar själv, killen kollar på mig och ler, exakt samma hår, leende och smilegropar som 3S. Och jag kunde inte ta mig samman och kolla om det var han, så jag drog iväg Emi på toa. Jävla fjortisbeteende. Nu var det som tur inte 3S, vilket jag iofs nog insåg ganska fort, för jag tror om det verkligen hade varit 3S och han hade kollat på mig och lett, då hade jag inte sprungit iväg på toa som en fjortis utan gått fram till honom eftersom jag faktiskt känner han :)

På senast tiden har jag varit lite osäker, men tror att detta var exakt vad jag behövde för att inse att, *no, boy, I haven't forgot you, and I'm so totally not over you =)* Därtill stod det en Ski Austria bus utanför, fast det har det gjort flera gånger, behöver inte betyda att det är en backhopparbuss, kan vara vilken vintersport som helst. Men ni fattar inte känslan när jag såg killen i ögonvrån, ska tilläggas att det var mörkt, så inte något wishful thinking här (eller kanske lite, men jag mena Emi tyckte också att det var han..hehe..). Vi ville ta ett foto på han sedan, men han ville inte vara med på mingelfoton :( Well well, söt var han iaf, inte exakt 3S på riktigt nära håll, men LIK!

Nu ska jag kolla på flygbiljetter :) och bearbeta fotona från igår.

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Tasja said...

haha visst är det kul när reality hits? Man får liksom reda på saker man inte själv visste om..... fast det där om 3S hade jag kunnat tala om för dig! ALLA fattar det och vet det utom du själv för du försöker förneka det, men BABE det går dåligt....hahahaha PUSS!

Vicky M said...

ehh..va fan...jag vet bäst själv, skulle jag fråga ALLA så fpr jag väl reda på att jag är kär i morgi..haha... :D eller Flo..hahahaha