Tuesday, June 24, 2008

It doesn't look good :(

Har egentligen inte tid att skriva :/ Ska iväg till Uni om 15 min och här ligger jag i min sidenmorgonrock med blött hår :/ Snackat med Borek lite och fått reda på att det ser mycket värre ut för Antonin Hajek än pressen och kulisserna avslöjat. Han var med om en bilolycka i maj och har sedan dess legat på sjukhus. Jag frågade hur det var med honom och fick till svar "Ja, det går bättre, han försöker gå och ska iväg på ett SPA nu i veckan". Kan säga att jag blev ganska omskakad :/

Det var officiellt att han inte skulle kunna starta i Sommar GP:n, men världs cupen i vinter har legat öppen, utan några kommenarer... Tror dock frågan nu är om han någonsin kommer vara i stånd att ställa sig i en hoppbacke igen... It's sad...

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Tasja said...

Usch så hemskt. My secret love! Han är en av få som verkligen är trevlig faktiskt.