Sunday, June 08, 2008

Euro 2008

Igår var det avspark. Portugal-Turkiet matchen kollade vi en hel del på nere på Fan Meile innan vi åkte till Bini's. Cristiano Ronaldo is marvellous!! So damn hot and what a play!

Dagen's spel:
Österrike-Kroatien (håller på nu). Ganska tråkigt spel, fast en del fight.
Senare kommer en väldigt intressant match, jag och Emi ska ner på Fan Meile och checka in den:
Tyskland-Polen.

Vem håller jag på? Ja, jag tror jue att Portugal eller Tyskland vinner EM, men ja hppas på en spännande och bra match :) Tyskland har en del heta boys, Lahm är numero uno, saknar dock Sebastian Kehl i uppställningen :( Podolski är inte dålig han heller..hrhr...

huhuhu..vem trodde att jag kunde droppa fotbollsnamn, huh?
;)

puSS,
xXxVickanxXx

3 comments:

Tasja said...

Du glömde en riktig heting!

Clemens Fritz är inte ful direkt.

http://coastcast.de/__oneclick_uploads/2008/02/clemens-fritz1komp.jpg

http://images.teamsugar.com/files/users/1/17989/29_2007/fritz2cl0.jpg

Anonymous said...

Østerrike tapte mot Kroatia *weeeeep*
Har sett ca. 50.000 Kroater i sentrum av Wien i dag *gggg* De går på fest nå :-) hehe

Vicky M said...

honom känner jag inte till, inte utseendemässigt dock,men he was nice :D - - - - -

ja, österrike matchen var ikke något bra direkt :/