Thursday, September 21, 2006

Apotekarie med slöja!

Har vatt på stan några timmar, blev ingen frissa idag, blir imorgon för sa fixa till mina naglar då med. Handlade dock TIGI hårprodukter (finns inget bättre), TIGI Chocolate Head inpackning & Dumb Bonde Conditioner. Inpackningen e ganska liten (100ml), men den e sååå värd sina 200kr, håret blir marvellous *lovar*. Sen skulle jag till Apoteket och utanför Hilton, vem går inte då förbi om Pitten's Tomellilla lammkött...haha... Jag drog ner kepsen ännu mer och gömde mig bakom mina solisar, jag va jue lite crazy när vi träffades sist...haha...

Apotket får jag världen's chock, det e en kvinna med slöja som e apotekariare, hennes svenska fatta jag nada av och så skulle ja betala för mina fria p-piller, så säger jag att de är fria, hon bara hur gammal e du? men hallååå!!! spela roll står fritt p-medel och det har inget me min ålder att göra för hennes del, sen sa hon nåt mer som jag inte heller fatta, men hon gav mig några broschyrer... na ja... E det bara jag som tycker att det är fel? Jag mena vi e ändå i Sverige...

puSS,
xXxVickanxXx

2 comments:

Vicky M said...

e inte rasis, tycker bara inte om det här med slöjor, för när vi t.ex. åker till deras länder så måste vi täcka oss o.s.v. Bor man här tycker jag att man ska leva som man gör här, iaf när man jobbar med folk.

Nattah said...

Klä sig som man gör här? Hur fan klär man sig i Sverige då?
Så vitt jag vet är det det här är ett fritt land och vill någon ha slöja på sig får de väl ha det.
Skulle någon bestämma hur man skulle klä sig i detta land skulle det vara alliansen, som är konservativa, och de skulle man knappast få gå kläd som många gör idag. Ungdomar är dessutom de som skulle drabbas värst då någon 40+are skulle välja kläder åt oss.

Herregud, tror du muslimer uppskattar din klädsel? Tror du också att alla "svenskar" uppskattar din klädsel?

Helt klart det dummaste inlägget jag någonsin läst i en blogg.