Wednesday, September 13, 2006

Rensningskur is the shit...

Jag går på en 7-dagars rensningskur (eller heter det reningskur?) nu. Bestämde mig för detta innan helgen. Eftersom jag ska flytta och börja ett nytt liv (som student, d.v.s. plugga, yeah right enligt folk som e på plats i Innsbruck :P), så sa jag rensa min kropp också. Min dagliga mat består av: en specialgjord soppa på främst vitkål (ihop me lite tomater och paprika)till detta får jag varje dag äta olika grejjer, första dagen endast frukt, förutom vissa frukter, igår endast grönsaker förutom vissa, idag frukt & grönt, imorgon 3 bananer, sen ska jag dricka en halvliter minimjölk. Sen det enda dryckesintag är vatten och 1 liter rensande grönt te (med sucketter, för utan sucketter klarar jag det inte).

Va jue jättekul när Jennifer kom idag och lämna en massa Malaco Juicypåsar till mig, tack! ska bli så nce att äta dem...eller inte... Så varken fredag eller lördag blir det någon dricka för mig...tyvärr. Men söndag, då e det avskedsmiddag för mig på Elysée, vanlig mat, eller ja Fondue blir det nog för min del och alkoholhaltiga drycker :) Ska bli sjukt nice!

Sleeping time! Och Kaytan -> BÖRJA BLOGGA! ;)
puSS,
xXxVickanxXx

No comments: