Friday, September 15, 2006

Starta en ny blogg + privatchaufför

Folk vill att jag ska starta en ny blogg på engelska, d.v.s. folk som inte förstår svenska. Hör det minst en gång om dagen..vet inte...orkar jag? Det e liksom inte så att man skriver samma sak på svenska & engelska, jag mena hur kul blir det? iaf inte för mig...

Slutaudition på IDOL ikväll, Dhani e min favvis *LoL*. Ska till Kattis, sen i ett svagt ögoblick (har tyvärr sånna ibland) lovade jag att hämta Linda & JenniferKB inatt, eftersom jag inte kan dricka...dumt? ja, men ibland får man va lite snäll :)

Nä, nu åste jag gå, hoppas bara inte Calle e där, han lovade att nte va hemma när jag va hos Kattis igår, men ja, me Calle vet man aldrig när han vet att jag kommer...
Calle: Kommer du hit imorgon?
Vickan: Jag kommer om det betyder att inte du komer va
hemma.

Calle: Det e fredag, klart jag inte kommer.
Vickan: Va bra.. ;P
Calle: Jag som trodde att du älskade mig...
Vickan: Jodå, Calle Forever. Du äskar mig me, everybody loves
me..tihi...

Jag och Kattis går till bilen.
Calle: Vickan! Kom in om innan du åker, jag har ju inte fått
nån kram.

Vickan: Jag åker nu, så vill du ha en så får du komma
ut.


Fan va tonåringar e lata, för han kom inte ut...hehe... Kan tilläggas att Kattis & Calle's mamma hörde hela detta scenario..haha...

jag vet jag e lite självgod ibland..tihi...

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: