Saturday, September 16, 2006

Dålig natt...

Sov dåligt i natt. Hade sagt att jag skulle hämta Jennifer och LindaKB runt 3-4, så hade mobilen på nattduksbordet så jag sklle höra när de ringde, om de ringde, för de skulle kolla bussar när de hoppade av, så visste inte om jag skulle behöva gå upp mitt i natten eller inte. Tyckte inte jag sov alls, slängde mig oroligt från ena till andra sidan i sängen, tillslut måste jag nog ha somnat. Vaknade strax innan 12 idag, första jag gjorde var att kolla mobben, hade jag något missat samtal? 1 missat samtal...ahhh panik! Men det var inte från Linda eller Jennifer, det var från Malin, så flickorna måste ha fixat hemresan på annat sätt :) Skönt för mig som slapp vakna, men frågan kvarstår, varför sov jag så dåligt? För att jag var oroilg för att missa samtalet, eller för att min flytt står runt hörnet?

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: