Sunday, September 03, 2006

Warszawa, svalja sing tungpiercing, cigg?

Som ni ser har jag inga svenska bokstaver, jag & Basia fattar oss inte pa datatekniken har... Lamnade Mary & Zakopane i formiddags :'( Saknar redan Mary *my darling* . Sa runt 19-tiden va jag i Warszawa, the capital of Poland, fick se finfina fyrverkerier *me like*.

Sitter nu och vantar pa att Basia ska komma fran macken me min efterlangtade Red Bull och hennes efterlangtade cigg. Pa tal om cigg, jag har borjat roka...na assa inte roka roka men festroka, minns alltid dagen efter att jag rokt, dock bara antingen Slim, Vougue eller Marlboro Lights. Jsg skams, detta ar inte bra.

Maste beratta vad Basia gjorde idag, hon lekte me sin tungpiercing och helt plotsligt sa raka kulan lossna och hon svalde den...hahaha... jag skratta sa jag holl pa att do...haha...

Den 4:de far Malmo ater ett besok av mig, 16.05 landar planet pa Sturup.

Na, nu kom Basia (ohh, min Red Bull), vi ska kolla pa filmen om Matti Nykanen's liv, ni vet den finska backhopparen, som went crazy. filmen ska va riktigt bra.

Take Care!

puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

Vicky M said...

hey! yes, saa mycket paper-work som ska fixas, blaaa. hors imorn baby!
pusss