Wednesday, September 13, 2006

Vattenfall nedför mina kinder..

Click var helt underbar. Adam Sandler va riktigt bra, Kate Beckinsale grymt snygg, filmen var så rolig och sen var den sorlig med. Det va längesen jag såg en film som gjorde att tårarna praktiskt taget sprutade nerför mina kinder, men det värsta var att min outfit idag (se föregående inlägg) bestod av en vit skjorta så jag kunde inte ens torka bort tårarna. Gick ut ur biografen skyndandes till bilen och hoppades bara att jag inte var helsvart...överallt. Vet inte ens varför jag inte fråga Kattis, måste vatt för att jag hade bråttom. Tycker absolut den är ett måste att se, med tjejkompisen, killkompisen, familjen eller pojkvännen! Just see it!

Och vet ni vad det bästa e? Jo, Malin kanske flyttar me ner till Österrike =) Hon får av sina parents, nu e det bara allt annat som ska hinnas fixas, men det ska vi snacka om!

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: