Thursday, September 07, 2006

Tankar om olika saker...

Snart är det val, jag e inte speciellt politisk engagerad, men det e klart att man måste rösta rätt om man har möjlighet, så Moderaterna får min röst :) Va aktiv i MUF när jag gick i gymnasiet, vet dock inte om detta berodde så mycket på mitt politiska intresse eller bara på det sociala umgänget, alla sociala happenings som va minst en gång i veckan i en übertrevlig lokal mitt inne i stan, billig alkoholförtäring och perfekt förfestställe innan utgång och trevligt folk...men jag va aktiv :P

Paper-work e väldigt jobbigt, har massa trams som jag mste fixa me CSN innan jag åker iväg till Innsbruck, samtidigt ska man leta lägenhet, detta e svårt. Vill jag ha en 2:a eller en 3:a? Självklart ska det ligga inne runt centrum, för hur ska jag annars ta mig hem på kvällarna? Blir det en trea så kan jag eventuellt ha en inneboende så småningom, en inneboende som jag kan välja själv. Mamsen tycker absolut jag ska ha en inneboende och börja va lite ekonomisk...vad e d?

Hur kommer det bli me Kofix? That's the question...

Sen hittar jag ine kvittona för min digitalcamera *gRRR*. Den har ju pajjat och vill ha me den jue.

Nä, gott folk CSN väntar...


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: