Tuesday, September 12, 2006

Varför man inte vill ha barn

De som känner mig vet att jag inte e speciellt found of kids. Speciellt inte småbarn, tycker bara de e jobbiga, när folk säger "åhh kolla va söt hon/han är", himmlar jag typ me ögonen och tänker "jaja whatever... "Kan dock tycka att saker som barn säger e grymt sköna. Vet inte om ni minns ett program som Cosby höll i där barn va gästerna? sjukt kul! En rolig blogg jag upptäckte, som e sjukt skön att läsa heter Dagens Agnes, föräldrar som bloggar om saker som deras 6-åriga dotter och hennes kompisar säger och gör :)
agnes: “mamma, jag ska aldrig någonsin se på tv…”
mamma: “nähä…?”
agnes: “…när det är tjurfäktning…”
agnes: “…eller en delfin som simmar i klor och är blind…”
mamma: “var har du sett det?”
agnes: “nej, men jag har ju inte sett det…”
agnes: “…och jag tänker aldrig någonsin göra det heller!”

Nä, nu måste jag göra nåt som jag drar mig för, men först får ni ett exempel på varför man inte ska skaffa barn...



puSS,
xXxVickanxXx

No comments: