Sunday, September 10, 2006

Jag ber om ursäkt såhär redan i rubriken...

Va bestämmt att Jennifer, Jag, Karro & Sanna skulle till premiären på HIPP igår, men helt plötsligt blir man nedröstad av dessa tre ladies för de inte orka "mingla me folk och se sådär lagom perfekta ut som man måste på HIPP", så Slagt blev det.

Innan Karro kom tänkte vi gå in på NEXT och ta en drink, väl vid ingången får vi välkomstdrinkbiljetter. Tror det var en privatfest typ, så ja vi typ planka in, men ingen sa nåt jue!

I kön till Slagt börjar jag och Karro snacka om nåt trams jag gapskrattar hela tiden, så när vi kommer fram till vakten så trodde jag att jag inte skulle komma in, att han skulle be mig gå en runda runt kvarteret först eller nåt. Mitt i allt gapflabb, så tittar han på mig, jag måste ju försvara mig
Vickan: Asså, jag lovar *gapskratt* jag e inte full *gapskratt*, asså jag e blond *gapskratt* jag e alltid så här *gapskratt*, jag har bara druckit en välkomstdrink *gapskratt*
Vakten: Kände du dig välkommen då?
Vickan: Ehh, ja klart, jag e alltid välkommen *gapskratt*
Vakten: Jadu, du e välkommen här me :)
Vickan: Tack, asså jag lovar jag e inte full *gapskratt*

haha...tror Karro skämdes över mig, vet inte vad som flög i mig, men jag kunde inte sluta skratta, det va nog välkomstdrinken ;P

Inne på Slagt va d lagom tråkigt, skittråkig musik, typ inget folk. Fanns dock en tjej som gic
k förbi, Sanna utbrister "Oj, det e jue hon!" Tjejen vänder sig om och tittar på oss. Jag trodde självklart Sanna mena att det var Sandra (till höger på bilden) som va me i Top Model, men hon hade dock andra skäl till att känna igen henne och varken hon eller Jennifer gilla henne, na ja inser själv att man ska få sin egen uppfattning, jag tycker iaf att tjejen e grymt smal och grymt snygg, sen får folk säga vad de vill, jag känner henne inte, så kan inte säga nåt heller.

Träffa dock lite folk man kände: Klaus syrra Alex, som va på topphumör...tihi... Lindsjö som va så söt och gullig så, fast han "diskuterade" med en kille utanför.. Sen när vi skulle gå träffa man Palle, he's still cute, men inte lika cute som jag tyckte han va första gången vi sågs...hihi...
Sen folk man inte kände bl.a. satte sig två killar me oss, den ena säger till Karro "jag tror min kompis vill sätta på din kompis" Karro svarar "Tror inte han e tillräckligt snygg för att lyckas" Killen svsra "Inte jag heller!" haha...sjyst kompis va? Na ja, de gick tillslut efter att jag fått kommentaren ett antal gånger ironiskt "Fan va du va trevlig då!" ..haha..

Så avslutningsvis, nä jag hade inte speciellt kul igår, vilket jag sa från allra första början att jag inte skulle ha,ja visst va d trevligt att snacka me Karro, men det e inte vad jag kallar gå ut och festa, så Förlåt Babes, I Like You, men det va inte kul igår..Malmö funkar helt enkelt inte för mig, eventuellt Hipp & Tunneln, men resten e bläää..och så Privé efter Tunneln :P


puSS,
xXxVickanxXx

No comments: