Wednesday, September 20, 2006

Vilse blondin i förorten

Det var inte Andréa som skulle sluta på Piccaboo utan Massi, tur :) Inget ont om Massi dock, gillar han skarpt!

Träffade KarroJägers, år blåbärspaj me mjukglas *mums*, sen besökte vi McDonkan, jag köpte en hamburgare och Karro skrev i min Farewell-bok =) Träffade Liridon, som förövrigt ser riktigt bra ut, han kände dock inte igen Karro, undra varför ingen av mina bekanta, eller ens typ hennes ex-klasskamrater som hälsar på mig inte känner igen henne, för senare träffade vi NiklasElGiganten och efter att ha snackat ett tag så kollar han på Karro och bara, "oj, men det e jue han..ehh..hon menar jag" Karro bara "ehh, tack, så nu e man en han också...haha..."

Innan dess besökte vi dock McDonkan's lekplats, åkte rutschbanan...tihi... Sen hem till Karro, ställde bilen på parkeringen för at gå till Konsum och handla, men va rädd att nåt skulle hända den hela tiden, va sånna skumma zigenare eller nåt där...hmm... Bilen va dock kvar och den va hel, men så fort vi hoppat in så tryckte jag på autolåset...

Såg foton från Karro's år i USA, kolla på Miljonärerna samtidigt och måste påstå att de e grymt allmänvetenskapbefriade (finns säkert inget sånt rd, men nu använder jag det iaf), sjukt lätta frågor och de kunde dem inte *gaaaH*. Som en av killarna sa "Vi e tyvärr inte smartare än så här" Nä, ni e jue verkligen inte det...

Sen IDOL, Danny gick vidare som jag redan tidigare sagt bl.a. till Emilia i hennes och Jessica's blogg.

På väg hem sen, jag körde fel i denna förort hur många gånger som helst, va liksom över ett år sen jag va hos Karro sist och nu var det mörkt och massa byggen, så tillslut efter at ha vänt och backat ett antal gånger, betämmde jag mig för att ta motorvägen, visst omväg, men till den var det dock skyltat, när jag såg Malmö stad's ljus långt därframme närma sig, kände jag en lättnad, har nog aldrig känt så inför att närma mig Malmö...haha... Som sagt jag e inte speciellt found av denna stad.

Alles für mich jetzt! Bis Bald!

puSS, xXxVickanxXx

No comments: