Wednesday, September 06, 2006

Girls in the Rain + Karro's P-rulle tips...

Sprungit lite ärrenden idag innan jag träffa Karro, stack till Pizza Hut för en Ceasar's Sallad (Pizza Hut in Sweden sucks!), kolla på foton och snacka, tillslut kom lilla Kaytan och joina oså, sprang lite i kosmetkaffärer, Kick's, Matas och sen Bikbok. De hade inga svarta Fornarina jeans :(

Innan vi skiljdes åt, snacka jag om att jag kanske åter igen skulle hyra film, då sa Karro att hon visste en bra P-rulle, sen nämnde hon ett namn, na ja, jag registrera inte, men vill ni veta vad filmen heter så heter Karro KarSal Piccaboo och Pussglad_Tjej Lunar ;)

Jag va såklart snabb me en kommentar ;) "Vissa måste inte se på det, de får de live" *LoL*. I'm nice I know ;)

Självklart var det underbart väder....

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: