Monday, September 18, 2006

Det är BLÅTT, och jag ska aldrig dricka så mycket vin igen..

REGERINGSSKIFTE! Blodet är blått och hjärtat knappast åt vänster!

Underbar kväll igår me töserna. Fondue, Tobleronemousse, Rosévin i massor. Senare drog jag och Kaytan vidare till valvakan på Hilton, sjukt trevligt där med och mer vitt vin. Lite danska, lite engelska och en hel del tyska fick man pratat. Massa trevliga mäniskor och jag insåg varför det var så sjukt kul att vara aktiv i MUF, folket e uderbart och an har sjukt trevligt :)

Minns dock inte sista delen av kvällen, minns att jag vänta på taxi ett tag, men minns inte hur jag tog mig ner till entrén, minns inte när Kaytan försvann eller när jag blev av med Marcus, minns iaf att någon sa till mig "VI VANN", minns dock inte vem.

Idag har jag sjukt ont i huvudet, allt jag har fått i mig har ca 5 minuter senare hamnat i toalettstolen, inte ens soppa går ner. Jag vaknade fullt påklädd i morse, i en långärmad kofta, och skärp, så ja, det blev mycket igår. Vi diskuterade går bästa återställarna dagen efter: Mimosa, ½ liter Heineken, 1dl vodka + 1dl färskpressad apelsinjuice. Jag tänker dock inte få i mig något av detta, kan inte ens dricka vatten för det stannar inte heller. Men helt underbar kväll/natt! Tack Tessan, Kaytan, Maria, Michan, Kattis och alla på Hilton =)

Nu ska jag återgå till mitt TV-tittande...

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: