Tuesday, September 19, 2006

E du vaken?

Kärlek, Liebe, Love, Miłość, Amore... svåra frågor. Ibland underbara, ibland inte...

Undra om Malin e vaken, tänkte ringa henne...hmm... OK, klockan e över 11, men Malin e precis som jag och älskar att sova...tihi... Hoppas det gick bra me banken :) Själv ska jag fixa en massa idag...mindre kul med måsten, men men åker jue SNART! Ska småpacka lite idag också, ändå sitter jag här, men med tanke på att jag vakna ca 2 timmar tidigare idag än jag brukar, så har jag råd med det ;) Har tyvärr inget roligt att berätta :(

Eller jo, en av frontprofilerna ska sluta på Piccaboo, är det Andréa? hope not...
hon skriver jue underbart, men har en känsla av att så kan vara fallet, synd för Piccaboo, för det e hon som håller uppe allt, visst de andra ger sin krydda, men det e Andréa's texter som gör siten.

puSS,
xXxVickanxXx

No comments: