Sunday, October 12, 2008

Aparthotel Götzens

Blev ett hotellrum iaf, Zimmer "Tirol" heter det och hotellet kan ni se HÄR. Vi har internet på rummet också, och en Powerplate och en del andra maskiner precis utanför :D

Packat upp har vi gjort, eller ja, Jossan har packat upp, jag har fått upp en väska och självklart har vi bråkat om platsen :P "Du är kortare än mig, så därför får du ha de nedre hyllorna". Jossan har även fotoat, själv har jag glömt min kamera i lägenheten, så ni får en film-update först imorgon..hihi...

Käkade då på Astoria, lammstek, skinkcocktail, tomatsoppa, salladsbuffé och nougatmousse, vaddå proppmätt?! Men söndagen är min skit i vad du äter dag, d.v.s. ingen 500-800kcal per dag dag.


puSS,
xXxVickanxXx

1 comment:

serviced apartments uk said...

It will be nice to see the photos that your friend had taken. At least people can view how nice the serviced apartment is and see if we can stay in the same place.